Cecetare organizationala si de piata - Vănzări profitabile de produse cosmetice

Investigarea perspectivei consumatorului, repoziționare și dezvoltare de noi produse de succes

Situația
Clientul nostru este o companie națională, deținător al unui brand national de produse cosmetice, preocupat să-și adapteze produsele la piață, având în vedere că se confruntă cu scăderea vânzărilor la produsele destinate femeilor. Pentru a înțelege situația și a proiecta o strategie și un plan de marketing potrivite, compania ne-a solicitat să investigăm care sunt semnificațiile profunde privind comportamentul utilizatoarelor de produse de îngrijire.

Abordarea
În cazul reproiectării produselor utilizăm tehnici împrumutate din științele sociale- tehnica teoriei generate, observația, interviul. Formulăm o ipoteză privind problema și dedicăm timp ulterior consumatoarelor de cosmetice în scopul colectării unor date privind obiceiurile, preferințele și atitudinile acestora.

Rezultate
Rezultatele cercetării calitative au arătat care sunt nevoile cheie ale consumatoarelor și anume faptul că cosmeticele sunt utilizate nu doar din motive de igienă dar și de sănătate pe termen lung. Acest gen de schimbare de atitudine are implicații privind utilizarea zilnică a produselor. Dezvoltarea de noi produse se axează în prezent în companie pe o repoziționare de la aspecte privind produsul care privesc funcțiunea propriu zisă de a obține frumusețea prin utilizarea, la una de eficacitate în sens medical. Schimbarea este implementată de curând și a produs deja efecte în volumul de vânzări dar se așteaptă o creștere semnificativă în profit datorată produselor revitalizate, în următorii 3 ani.

Proiect #1

Consultanta de afaceri

Proiect #8

Consultanta de afaceri

Proiect #10

Cercetare organizationala

Proiect #3

Business coaching

Proiect #7

Business coaching

Proiect #9

Consultanta de afaceri

Proiect #5

Consiliere pe probleme specifice

Proiect #12

Cercetare organizationala

Proiect #13

Cercetare organizationala